Kracht - Concept & Creatie voor...

AARNINK VLEESWAREN

Aarnink Vleeswaren stond aan de start van een nieuw begin na de overname van een ander vleeswarenbedrijf.
Ze waren een beetje zoekende wat hun identiteit was. Vakmanschap en ambacht, dat is wat hen drijft.
Wij ontwikkelden voor Aarnink Vleeswaren het concept ‘Smaakbewakers sinds 1935’, zodat duidelijk wordt dat je
bij Aarnink aan het juiste adres bent voor eerlijke smaken en dat het ambacht in ere wordt gehouden!

Overig werk

SMAAKBEWAKERS

We ontwikkelden voor Aarnink Vleeswaren een mooie huisstijl, zorgden ervoor dat de Smaakbewakers ook
intern zichtbaar werden door middel van mooie schorten en we begeleiden de fotografie voor hun prachtige
sfeervolle website, welke tevens door ons in huis werd gebouwd.

MAAK KENNIS MET ONZE WERKWIJZE

  • KENNISMAKEN

  • VRAAGSTUK

  • ONDERZOEK

  • CONCEPT

  • CREATIE

We verkopen geen eenheidsworst. Er is altijd een directe aanleiding… Je uitstraling past niet meer bij je organisatie…
je spreekt niet de juiste doelgroep aan… je start een nieuwe bedrijf óf lanceert een nieuw merk. 

Allemaal goede redenen om eens een kop koffie met elkaar te drinken. Wat is jouw vraagstuk?