Kracht - Concept & Creatie voor...

Restyling van Levers ter Braak

Levers ter Braak is als assurantiekantoor ontstaan uit de samenvoeging van drie gerenommeerde intermediairs. Met een persoonlijke benadering brengt Levers ter Braak voor bedrijven, ondernemers en particulieren de financiën en risico’s helder en overzichtelijk in kaart. Met een op maat gemaakt advies zorgt Levers ter Braak ervoor dat alles goed geregeld is. De uitstraling van de huisstijl paste niet meer bij die persoonlijke benadering. Ons is gevraagd om een visie te geven voor een nieuwe visuele identiteit, met behoud van het bestaande logo.
 
 
 
 
 
FOCUS OP MENSEN
Door gebruik te maken van nieuwe corporate beelden konden we de focus leggen op mensen en de samenwerking met relaties. In combinatie met heldere en eigentijdse vormgeving is er een beter toegankelijke identiteit gecreëerd. Een belangrijk component hierin is de nieuwe kleur groen. De oorspronkelijke geelgroene kleur was in tekst niet optimaal leesbaar en oogde al gauw flets in drukwerk-uitingen. We kozen een nieuwe kleur groen voor een betere balans in het logo en als warme toevoeging in de huisstijl.
 
 
 
 
 
 
 
VORMENTAAL
Een kenmerkend vormelement in de identiteit zijn de drie lijnen. Het is een abstracte weergave van het logo en als vormelement symboliseert het de continuïteit van de samenwerking. Door per uiting op verschillende manieren om te gaan met strakke vlakverdelingen zorgen we voor een dynamisch geheel, gelijk aan het gevarieerde palet aan diensten dat Levers ter Braak zijn relaties biedt.
 
 
 
 
 
 
 
 

MAAK KENNIS MET ONZE WERKWIJZE

  • KENNISMAKEN

  • VRAAGSTUK

  • ONDERZOEK

  • CONCEPT

  • CREATIE

We verkopen geen eenheidsworst. Er is altijd een directe aanleiding… Je uitstraling past niet meer bij je organisatie…
je spreekt niet de juiste doelgroep aan… je start een nieuwe bedrijf óf lanceert een nieuw merk. 

Allemaal goede redenen om eens een kop koffie met elkaar te drinken. Wat is jouw vraagstuk?